مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از  آنا از گنبدکاووس، مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در این مراسم با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به این معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری افزود: به برکت اقتدار و عزت ناشی از ایثارگری‌ها و خون شهدا و رهبری حکیمانه ولایت فقیه، تهدیدات دشمنان علیه کشورمان کارآیی ندارد.

احمد مهرابیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس- مینودشت و گالیکش هم بیان کرد: بزرگ‌ترین افتخار و نقطه عطف این واحد دانشگاهی حضور این شهدای گرانقدر است که اسفند ۱۳۹۷ پس از تشییع باشکوه در واحد گنبدکاووس آرام گرفته‌اند و یکی از برنامه‌های جدی ما ساخت اِلمان این عزیزان بود که به فضل الهی در ایام‌الله دهه فجر این پروژه به‌طور رسمی آغاز شد.

به گزارش آنا، این مراسم با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، معاون فرماندار شهرستان گنبدکاووس، جانشین فرمانده سپاه نینوا شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی به‌همراه اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان واحد گنبدکاووس برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار