از اعمال محدودیت ها تا افزایش بستری های کرونایی از جمله مهمترین اخبار دوشنبه 20 بهمن ماه در گلستان بود.

از اعمال محدودیت ها تا افزایش بستری های کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ​پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش نسبی تعداد بیماران کرونایی در استان گفت: حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری هستند.

*** شهردار گنبدکاووس گفت: با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان چهار پروژه عمرانی شهرداری با اعتبار 60 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسید.

*** حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور شامگاه دوشنبه در بدو ورود به استان گلستان در جلسه با فعالان اقتصادی حضور یافتند و ضمن استماع سخنان آنان به ایراد سخن پرداختند.

*** استاندار گلستان گفت: با توجه به فعالیت‌های اقتصادی خوب در روستای «وامنان» و برگشت مردم روستا آن برای احداث سالن ورزشی در این روستا 5 میلیارد ریال تخصیص یافت.

**همزمان با نهمین روز دهه فجر عملیات ساخت و بهره‌برداری از ۲۲۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آزادشهر با مجموع ۱۰ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۷۲۱ فرصت شغلی با حضور استاندار و مسوولان شهرستانی آغاز شد.

*** معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ در استان گلستان خبر داد.

*** استاندار گلستان با بیان این که گلستان نیازمند تجاری سازی محصولات زراعی است، گفت: بهبود کیفیت خاک با توسعه زهکشی اراضی اتفاق می افتد.

*** مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت: خیّران مدرسه ساز در پروژه های تحویلی سال ۱۳۹۹ گلستان مشارکت ۷۰ درصدی داشته و ۲۶۰ کلاس درس ساخته اند.

***رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود، گفت: مسیر راهپیمایی در گرگان از خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان کریمی است.

*** رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه معضلات خشکه‌کاری شالی در استان برطرف شده است از شالی‌کاری به روش خشکه‌کاری در سطح 3 هزار و 500 هکتار اراضی استان خبر داد.

*** مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی مجتمع روستایی فجر ۶ نیاز به ۲۵۰ میلیارد تومان است.

*** سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی به‌صورت وبینار با سراسر کشور با حضور دکتر روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد که 6 کشاورز نومه از استان گلستان تجلیل شدند.

***استاندار گلستان با مثبت دانستن خدمات و عملکرد دولت طی هفت سال و نیم گذشته باوجود تحریم‌ ظالمانه آمریکا و تنگناهای اقتصادی و مالی از منتقدان و صاحبان تریبون خواست در نقدهای خود منصف باشند.

***نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: برای کمک به اقتصاد کشاورزان و در راستای تأمین امنیت غذایی کشور، نیاز است که هلدینگ بانک‌ها و شستا در استان سرمایه‌گذاری انجام دهند.

*** معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در‌ حوزه زیرساختی در موضوع آب شرب دچار مشکل هستیم و محدودیت‌های زیاد باعث شده در تامین آب شرب روستایی با مشکل برخورد کنیم.

*** بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس پس از ۱۵ سال با تلاش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمک نیکوکاران این شهرستان عصر امروز یکشنبه به بهره‌برداری رسید.

*** همزمان با هشتمین روز دهه فجر کتاب "ماهی و خنجر" نوشته ۲ نویسنده گلستانی با موضوع ترسیم ترورهای سازمان موسوم به مجاهدین خلق در این استان معرفی و رونمایی شد.

*** مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که سامانه پایش گرد و غبار هواشناسی استان برای بررسی وضعیت و سنجش سطح آلودگی هوا در اثر گرد و خاک و ارائه داده‌های آن به مسوولان برای اتخاذ تدابیر لازم و مقابله‌ با این پدیده زیست محیطی در شهرستان مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار