قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان به دنبال ناامیدکردن مردم نسبت به آینده، ایجاد اغتشاشات و امنیتی کردن فضا و کاهش نفوذ ایران در منطقه هستند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات: دشمن تمرکز خود را برای ناامیدکردن ملت ایران قرار داده است

به گزارش گلستان 24 ؛ نصرت‌الله لطفی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار داشت: برنامه‌های نکوداشت چله انقلاب، مختص دهه فجر نخواهد بود بلکه استمرار خواهد داشت و نسبت به سال‌های قبل متفاوت است.

وی با اشاره به شکل‌گیری ستادهای برنامه‌ریزی استانی و شهرستانی در سطح کشور، گفت: بزرگداشت چله انقلاب اسلامی، صرفاً برگزاری یک جشن نیست بلکه آزمون و امتحان الهی برای حفظ آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی است که نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شعار محوری " افتخار به گذشته، امید به آینده" بیان داشت: انقلاب اسلامی هیچ کمی و کاستی نداشته و مایه مباهات و افتخار است. به رغم همه کاستی‌ها و فرازونشیب‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دستانمان پُر است.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ، وهابیت آل سعود و رژیم کودک‌کش به این واقعیت اذعان دارند که امروز انقلاب اسلامی از نظر فرهنگی، برای قدرت‌های نظامی و سرمایه‌داری عامل اصلی چالش و اضمحلال است.

لطفی تأکید کرد: امروز دشمن به ناکارآمدی راهبردهای 39 ساله گذشته و همچنین برخورد نظامی با جمهوری اسلامی پی برده؛ برای همین تمرکز خود را برای ناامید کردن ملت ایران قرار داده است.

وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ادامه داد: دشمن بر اذهان جوانان و شبهه‌افکنی و جنگ نرم روی آورده و جنگ هوشمندانه ترکیبی به راه انداخته تا چالش‌هایی را برای نظام اسلامی ایجاد کند. هرچند با حفظ روحیه انقلابی و با کمترین خسارت و آسیب، چالش‌های کنونی را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

رئیس ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تأکید بر بصیرت، آگاهی، دشمن‌شناسی و مقابله با ترفندهای دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده، ایجاد اغتشاشات و امنیتی کردن فضای کشور و کاهش نفوذ ایران در منطقه هستند‌. ‌

‌انتهای پیام/ تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار