در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شامگاه 21 بهمن‌ماه جاری جشن نورافشانی در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

گرگان نورباران می‌شود/ راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر امشب ساعت 21 مراسم نورافشانی همراه با گلبانگ الله‌اکبر در بام‌های منازل، ماذنه‌های مساجد شهرستان گرگان طنین‌انداز و آسمان این شهرستان نورباران می‌شود.

 

 

مردم عزتمند و انقلابی شهرستان گرگان همزمان با سراسر کشور در شامگاه 21 بهمن‌ماه جاری ساعت 21 بر فراز بام‌های منازلشان خواهند رفت و گلبانگ مقدس «الله اکبر» را سر می‌دهند.

* راهپیمایی خودرویی و موتوری ساعت 10 صبح برگزار می‌شود

ایام‌الله دهه‌ی فجر به برکت خون مطهر شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و شور حماسی و انقلابی در اقصا نقاط جهان پراکنده شده است.

به رسم سنت دیرینه هرساله، مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان گرگان همگام با سراسر کشور در شامگاه 21 بهمن با سردادن شعار الله اکبر به ندای مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و مهر تایید و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران را در تاریخ به ثبت می‌رسانند.

* مسیر راهپیمایی موتوری و خودرویی از فلکه مازندران، میدان شهرداری و فلکه کریمی خواهد بود

به دلیل وجود بیماری منحوس کووید19 مراسم راهپیمایی مردمی برگزار نخواهد شد اما راهپیمایی سراسری موتوری و خودرویی خانوادگی در این روز سترگ را خواهیم داشت.

 

 

این راهپیمایی خودرویی و موتوری ساعت 10 صبح 22 بهمن از میدان مفتح (فلکه پمپ بنزین) شهرستان گرگان آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی موتوری و خودرویی از فلکه مازندران، میدان شهرداری و فلکه کریمی خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار