عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد

آریان پور گفت: روزانه ۲۰ میلیون ماسک استاندارد در کشور تولید و توزیع می شود.

تولید روزانه ۲۰ میلیون ماسک استاندارد در کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «رضا آریان پور» صبح امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی با مباحث کرونا با وزیر بهداشت درمان، مسئولان ارشد بهداشتی، موسسه رازی، بنیاد برکت و هر کسی که با کرونا در ارتباط بود برقرار کرد تا مشکلات حوزه سلامت کاهش یابد.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون از ابعاد مختلف مشکلات و دغدغه ها در حوزه کرونا را بررسی کردند و جاهایی که نیاز بود موضع گیری داشتیم و در صورت نیاز از مسئولان توضیح خواستیم.

 

آریان پور بیان کرد: با کمک ارکان نظام و قوه مجریه و دیگر دستگاه های اجرایی که با مسئله کرونا درگیر بودند  توانستیم مشکلات حوزه کرونا از ماسک و مواد بهداشتی را کاهش دهیم.

 

وی افزود:  در ابتدای اپیدمی کرونا در تهیه لوازم حفاظتی ماسک، مواد بهداشتی و شوینده در کشور با مشکل رو به رو بودیم و امروز به سطحی از تولید رسیدیم که این مشکلات برطرف شده است.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس گزارشی که در اختیار دارم روزانه 20 میلیون ماسک استاندارد در کشور تولید و توزیع می شود و از سویی دیگر در طول این مدت بسیاری از مراکز درمانی تجهیز شده است.

 

آریان پور بیان کرد: در حوزه شرق استان گلستان با مشکلاتی در حوزه درمان و سلامت رو به رو بودیم ولی با تجهیز مراکز درمانی کلاله و مینودشت به دستگاه اکسیژن ساز و سی.تی.اسکن دیگر نیازی به انتقال بیماران شرق گلستان به گرگان نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار