سخنگو شهرداری گرگان؛

فولادیان گفت: در مرحله حذفی جمعه 15 اسفند ماه به دیدار تیم هشتم گروه ب خواهیم رفت و دومین دیدار نیز 17 اسفند ماه خواهد بود، تیمی که بتواند دو پیروزی کسب کند به مرحله بعدی رقابت ها صعود می کند.

آخرین وضعیت تیم شهرداری گرگان/ برنامه مرحله حذفی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، آرش فولادیان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: به دلیل شرایط ویروس کرونا مسابقات کاپ آسیا که قرار بود در کشور قطر برگزار شود لغو و مسابقات به زمان دیگری موکول شد.

سخنگو باشگاه شهرداری گرگان با بیان اینکه پس از لغو رقابت ها بازیکنان به تمرینات بازگشتند، خاطرنشان کرد: دهم اسفندماه آخرین دیدار دور مقدماتی ما در تهران برابر تیم آبادان برگزار می شود.

وی افزود: نتیجه دیدار پایانی تاثیری در جدول نخواهد داشت و در صورت شکست شهرداری گرگان همچنان صدر جدول خواهد بود.

فولادیان با اشاره به برنامه تیم شهرداری در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال، اذعان کرد: در مرحله پلی آف جمعه 15 اسفند ماه به دیدار تیم هشتم گروه ب خواهیم رفت و دومین دیدار نیز 17 اسفند ماه خواهد بود، تیمی که بتواند دو پیروزی کسب کند به مرحله بعدی رقابت ها صعود می کند.

سخنگو باشگاه شهرداری گرگان، ابراز کرد: لیگ برتر بسکتبال در مرحله حذفی شرایط ویژه تری دارد چرا که همه تیم ها خود را تقویت می کنند تا در این مرحله با قدرت بیشتری حضور داشته باشند.

وی با اشاره به جذب بازیکن بلند قامت اهل نیجریه، گفت: شهرداری گرگان از اول فصل یک بازیکن خارجی داشت که بیشتر مسابقات را با مصدومیت گذراند به همین جهت بازیکن نیجریه ای را در پست سنتر که سابقه حضور در المپیک و لیگ های اروپایی را دارد برای حضور در رقابت های حذفی جذب کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار