مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شرق گرگان با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی در گرگان برگزار گردید.

مدیر توزیع نیروی برق شرق گرگان معرفی شد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برق نیوز؛ مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شرق گرگان با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی در گرگان برگزار گردید.
 
در این مراسم طی حکمی از سوی  علی اکبر نصیری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان،  علی عبداللهی بعنوان مدیر توزیع نیروی برق شرق گرگان معرفی شد؛ بنابراین گزارش در بخشی از این ابلـاغ آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و مصوبه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران شرکت، بدینوسیله به موجب این ابلـاغ به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شرق گرگان منصوب میگردید تا زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمائید.
 
امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان و با استفاده از تجربیات خود و با بهره گیری از تمام توان و تلـاش سایر همکاران، با رعایت اصول اخلـاقی و اداری در انجام امور محوله، حداکثر اهتمام لـازم را معمول و انشاء الله درسایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) در جهت پیشبرد اهداف نظامـ مقدس جمهوری اسلـامی ایران و صنعت برق استان گلستان، موفق و موید باشید.
 
در ادامه این مراسم  از زحمات  محمد تقی اتحاد مدیر سابق توزیع برق شرق گرگان، و  یوسف شاطری که در مدت تعیین مدیریت جدید سرپرستی این مدیریت را برعهده داشت تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است  علی عبدالهی فر پیش‌تـر مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری توزیع برق استان را عهده دار بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار