کارخانه تولید پوشش سقف ساختمان با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد ۵۵ فرصت شغلی امروز شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

معاون اول رییس جمهوری یک واحد تولیدی را در بندرترکمن افتتاح کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، این شرکت در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و ۴ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا ساخته شده و قابلیت تولید روزانه حدود ۱۴۰ تن تولید ورق سیمانی و الیافی بدون آزبست برای پوشش سقف ساختمان را دارد.

همچنین با حضور معاون اول ریس جمهوری طرح توسعه این شرکت برای راه اندازی واحد تولید دیوارها و نمای ساختمان سیمانی با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریالی و ایجاد ۷۰ فرصت شغلی آغاز شد.

شهرک صنعتی بندرترکمن ۵۰ هکتار وسعت دارد که در آن ۴۷ قرارداد برای ایجاد واحد تولیدی صورت گرفته که تاکنون ۲۱ واحد با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۶۲ نفر ایجاد شده است.

بهره برداری از جاده چهار بانده کردکوی - بندرترکمن دیگر برنامه جهانگیری در گلستان است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری صبح امروز شنبه به همراه تعدادی از وزیران از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

افتتاح جاده چهار بانده کردکوی - بندرترکمن و حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی و نخبگان گلستان به همراه بهره برداری از تعدادی پروژه‌ عمرانی و کشاورزی از دیگر برنامه های سفر جهانگیری به گلستان است.

گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر، دارای ۳۵ شهر، ۱۳ شهرستان و حدود هزار روستا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار