طرح نظارتی نوروزی بر بازار از ۱۵ اسفند در گلستان اجرا می‌شود و تا ۲۰فروردین ادامه دارد.

بازار شب عید زیر ذره بین تعزیرات
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش تقاضا برای خرید و لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های نظارتی و اجرائی برای تنظیم و تثبیت بازار، سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس وظائف قانونی طرح نظارتی نوروز را همزمان با سراسر کشور در سطح استان گلستان اجرا می‌کند.

نجف زاده افزود: هدف از اجرای این طرح تامین رفاه حال هموطنان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مقابله با تخلفات احتمالی خصوصاً تخلفاتی نظیر گران فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و... است.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی و با همکاری مستمر سازمان صمت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، امر نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی را انجام می‌دهند گفت: با افرادی که با ارتکاب تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت ونیز تخلفات بهداشتی از جمله استفاده از رنگ‌های غیر مجاز در آجیل و شیرینی، فروش اجناس تاریخ گذشته و فاسد برخورد جدی قانونی صورت می‌پذیرد.

نجف زاده از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را حضوری و یا از طریق تلفن۱۳۵ یا سامانه اینترنتی۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار