حق شناس گفت: سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات صورت گرفته را در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلفان برخورد می کند.

برخورد با متخلفان بازار شب عید در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «هادی حق شناس» شامگاه امروز(پنجشنبه یکم اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص مرغ و گوشت مرغ در ایام نوروز مشکلی وجود ندارد و در کنار آن نیازهای سایر استان ها به مرغ از استان گلستان تأمین خواهد شد.

 

استاندار گلستان بر ضرورت کنترل قیمت ها در ایام نوروز تأکید کرد و یادآور شد: به مناسبت ایام نوروز نمایشگاه های بهاره در گرگان و گنبدکاووس برپا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی بر اماکن اقامتی و هتل ها کنترل قیمت خواهند داشت، بیان کرد: قیمت اقلام اساسی شب عید از جمله میوه نیز کنترل خواهد شد تا قیمت ها منصفانه باشد.

 

حق شناس بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات صورت گرفته را در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلفان برخورد می کند.

 

گفتنی است، از اول اسفندماه طرح تشدید نظارت بر کالاها و کنترل قیمت ها در کل شهرهای استان گلستان اجرا می شود، همچنین نمایشگاه های ویژه بهاره قبل از 25 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد و به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان پیش بینی می شود حدود 500 واحد صنفی در سطح استان گلستان از فروش فوق العاده استقبال کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار