از آمادگی گلستان برای میزبانی مسابقات بدمینتون تادرخواست استاندار از وزیرصنعت برای توسعه زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی گلستان از جمله اخبار 24 ساعت گذشته در گلستان بود.

از آمادگی گلستان برای میزبانی مسابقات بدمینتون تادرخواست استاندار از وزیرصنعت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان گفت: کانون وکلا برای افرادی که توان و تمکن مالی ندارند وکیل تعیین می‌کند، سال گذشته حدود هزار وکیل در پرونده‌های مختلف معرفی کردیم که همه آنها رایگان بوده است.

*** ابراهیمی گفت: ۶۰ درصد متهمان فضای مجازی گلستان بیش از ۲۶ سال سن دارند.

***  آمادگی گلستان برای میزبانی از مسابقات بدمینتون کشور و دردسرهای بدمینتون‌بازان گرگانی برای تمرین، از جمله موضوعاتی بود که در مجمع سالیانه هیئت بدمینتون استان گلستان مطرح شد.

*** مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز گفت: نظارت‌ها را بر بازار تشدید کردیم و به شدت هم با متخلفان برخورد می‌کنیم.

***نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به جلسه ‌این فراکسیون با وزیر کار درباره تعیین دستمزد کارگران گفت: قدرت خرید کارگران نیز به شدت کاهش یافته است.

*** مکتبی گفت: امروز فضای مجازی باعث شده که در تربیت فرزندان خود با مشکل رو به رو شویم.

*** مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است، گفت: از مردم می خواهیم برای کنترل کرونا از سفرهای نوروزی پرهیز کنند.

*** سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از اجرای طرح کاداستر در یک میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان خبرداد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کل کاداستر اراضی به پایان می‌رسد.

*** سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت که امسال در ۱۰۰ هزار هکتار از حوزه‌های آبخیز این استان ۲۲۰ طرح بیولوژیک، مدیریتی، حفاظت و آبخیزداری با اعتبار هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرا شد.

*** استاندار گلستان در دیدار مجمع نمایندگان استان با علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت توسعه فضا و بهبود زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی استان و تامین امکانات رفاهی و ایمنی کارگران به خصوص در حوزه زغال سنگ تاکید کرد.

*** فرماندار گرگان گفت: گازرسانی به روستاهای شاهکوه و چهارباغ در نیمه اول سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

*** معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد.

*** رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهاد کشاورزی گلستان گفت: برآورد می‌شود که تنش خشکی که در سال زراعی جاری اتفاق افتاده باعث کاهش حدود ۲۰ درصدی عملکرد کلزا در مزارع دیم گلستان شده باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار