موج جدید انتصابات

موج جدید انتصابات دولت تدبیر و امید در گلستان آغاز شد.

خانه تکانی بعد از سال نو در مسئولین دولتی در استان گلستان

به گزارش گلستان 24، در نخستین روزهای کاری سال 1394 ، نخستین تغییر مدیریتی در بدنه مدیران کل استان گلستان انجام شد و رضا قوانلو به طور رسمی جایگزین سیدحسن علوی به عنوان سرپرست اداره‌ کل کتابخانه‎های عمومی گلستان شد.

 

انتصاب مدیر کل غله استان گلستان

همچنین قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی با صدور حکمی رمضانعلی ریاحی را به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 و مدیر کل غله استان گلستان، منصوب و از خدمات محمدرضا افشار، سرپرست سابق این شرکت، قدردانی شد.

انتصاب رییس اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان

در حکمی از سوی مهندس سهراب سهرابی معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان آقای مهندس علی موسی خانی به سمت رییس اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان منصوب شد.

انتصاب سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان

در حکمی از سوی علیرضا ولی عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مهندس سید صمد ضیایی به سمت سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان منصوب شد.


انتصاب مشاور امور بانوان فرماندار گرگان

طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان گرگان خانم سمیه میرزا حسینیان به سمت مشاور فرماندار در امور بانوان منصوب شد.


انتصاب مشاور امور ایثارگران فرماندار گرگان

طی حکمی از سوی فرماندارشهرستان گرگان "سید قربان سیاه بالایی"به سمت مشاور فرماندار در امور ایثارگران منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید امور آب وفاضلاب شهر بندرترکمن

محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در حکمی حسین رضوی را به سمت سرپرست امورآب و فاضلاب شهر بندرترکمن منصوب  کرد.

انتصاب سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرگز

طی مراسم تودیع و معارفه‌ای علی اصغر نیکویی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرگز معرفی و مشغول به کار شدند.

گفتنی است شنیده شده است به زودی معاون فرماندار گرگان و بخشدار بهاران نیز منصوب خواهند شد و خبرهای دیگری مبنی بر تغییر مدیران شهری و استانی شنیده می شود که البته تا کنون از هیچ مرجع رسمی اعلام نشده است و باید دید در این موج جدید انتصابات چقدر بر اهداف دولت تدبیر و امید که اعتدال است تاکید خواهد شد./اترک

ارسال نظر

  • شهروند
    0

    حالا که موج جدید انتصابات براه افتاده رئیس اداره آب و فاضلاب علی آبادکتول رو هم عوض کنید تا هرروزه شاهد کل کل ارباب رجویان تو اداره نباشیم .

آخرین اخبار