رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین 51 شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات در استان خبر داد.

تعیین شعب تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، هادی هاشمیان در نخستین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابات گفت: 14 شعبه در دادسراها ،18 شعبه  در دادگاه های سراسر استان برای رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی با موضوع انتخابات  تعیین شده است .

وی ادامه داد: 18 شعبه شورای حل اختلاف و یک شعبه تجدیدنظر هم آماده رسیدگی به پرونده های انتخاباتی هستند.

وی با بیان این که تلاش اعضای این ستاد بر پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی است افزود: همه تلاش ما این است که با ایجاد فضای امن و سالم بستر را برای حضور بدون دغدغه و حداکثری مردم پای صندوق های رای فراهم کنیم.

هاشمیان  گفت: دشمنان سالهاست  به انتخابات ما چشم دارند و خوشبختانه هر بار با حضور پرشور مردم ، ناامید شدند .

 رئیس کل دادگستری استان در ادامه سخنان خود با بیان این که یکی از افتخارات ما در گلستان زندگی آرام اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر است، گفت: نامزدهای احتمالی و حامیان شان مراقب باشند برای کسب رای، این آرامش را خدشه دار نکنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان هم در این جلسه گفت: اعضای ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات از دستگاه های اجرایی، نظارتی، اطلاعاتی ،انتظامی و قضایی هستند.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: بررسی فعالیت نامزدهای احتمالی ،رصد فضای مجازی و پیشگیری از فعالیت های انتخاباتی زودهنگام و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم  از وظایف این ستاد است.

قاسمی وناجمی افزود: پارسال 30 پرونده با موضوع تخلفات و جرایم انتخاباتی در محاکم تشکیل شد که به جز یک پرونده که هنوز در جریان رسیدگیست رای مابقی پرونده ها صادر شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار