رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: 360 میلیارد ریال اعتبار که حدود 220 میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات ارزان‌قیمت بوده برای احداث 548 مسکن محرومین در شهرستان تخصیص یافت.

اختصاص 360 میلیارد ریال برای احداث 548 واحد مسکن محرومین گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ مرتضی صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ۱۷ روستا در معرض خطر یا آسیب‌دیده از حوادث در شهرستان شناسایی شد و ۲۵ پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی عمرانی آنها اجرا شد.
وی تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده  ۱۰ حوادث ۵۴ پروژه در سطح ۲۱ روستا با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در حال انجام بوده و تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس از آسفالت بیش از ۸۷ هزار مترمربع معابر روستایی خبر داد و گفت: امسال در ۱۵ روستا شامل «گدم آباد»، «حاجیلر قلعه»، «کوچک دیگ سید»، «فدوی» و غیره به مساحت ۸۷ هزار و ۴۲۰ متر مربع از معابر روستایی آسفالت شده که ارزش ریالی این حجم از آسفالت با قیمت تما‌ شده روز بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال است.
وی در حوزه مطالعات عمرانی روستایی بیان کرد: طرح هادی در چهار روستا بازنگری شده و منظومه پایدار روستایی در دو روستا و طرح اشتغالزایی روستایی بر مبنا ماده ۲۷ نیز در ۲۰ روستا تهیه شده است.
صابری درباره مسکن محرومین شهرستان ابراز کرد: با تفاهم‌نامه اجرا شده بین استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بنیاد مسکن ۵۴۸ واحد مسکن محرومین با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافته که از این میزان حدود ۲۲۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت و ۱۴۰ میلیارد ریال نیز در قالب کمک بلاعوض است و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: طرح ویژه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال و ۷۸۰ واحد مسکونی روستایی در قالب تسهیلات ارزان‌قیمت در شهرستان تخصیص یافته که با همکاری بانک‌های عامل پرونده ۹۰ درصد این واحدهای مسکونی تشکیل و به بانک معرفی شدند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: تمامی خدمات ارائه شده به مردم در حوزه مسکن به ویژه در نقاط محروم شهرستان با همکاری امام جمعه، فرماندار، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، بخشداران و دهیاران این شهرستان بوده و این امر بدون همکاری مسوولان مرتبط امکان‌پذیر نبود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار