حق شناس گفت: با تفاهمی که با معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شده مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به عنوان کارخانه های نوآوری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

​بهره برداری از مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به عنوان کارخانه نوآوری

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز(پنجشنبه ۱۵ اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سالجاری پروژه های خوبی در سطح شهر گرگان به بهره برداری رسید.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه در دهه فجر و هفته دولت بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد، ادامه داد: پروژه های اقتصادی و شهری بخش عمده این پروژه ها را تشکیل می داد.

 

حق شناس به مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه در مساحت 12 هزار متر مربعی به بهره برداری رسید.

 

وی گفت: براساس میزان سرمایه گذاری این پروژه جزو پنج پروژه بزرگ استانی بود که امروز با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: با تفاهمی که با معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شده مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به عنوان کارخانه های نوآوری مورد بهره برداری قرار می گیرد  و استارتاپ ها در این مکان مستقر می شود.

 

حق شناس گفت: این مجتمع فضای بی نظیری است که مهندسان و فعالان عرصه های دانش بنیان بتوانند کارهای اقتصادی خود را پیگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار