رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه گلستان خبرداد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان از اجرای ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در استان خبرداد.

اجرای۲۰۰پروژه محرومیت زدایی درگلستان/۳۰۰ هزاربسته معیشتی توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ حسن ملک حسینی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: مبارزات قبل و دوران انقلاب، جنگ های نقطه ای و در ادامه جنگ تحمیلی سبب ایجاد چالش و هزینه در کشور شد و در ادامه تحریم ها و بحران های طبیعی هم فشارهایی را بر ما تحمیل کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب های جهان، اتفافات و سختی های مختلفی را تجربه کرده است.

ملک حسینی بیان کرد: استقلال، مردم سالاری دینی، گفتمان انقلاب (مقاومت)، امنیت و ثبات داخلی، توان بازدارندگی دفاعی، خدمات رسانی در داخل روستاها و غیره از جمله دستاوردهای انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه گلستان گفت: در شان کشور نیست که نهاده ها و زیرساخت های پرورش مرغ و زراعت وابسته به کشورهای دیگر باشد و در این قسمت ها غفلت شده است‌.

وی با اشاره به ظرفیت های استان، اضافه کرد: بیابان، دریا، کوه، دشت و محصولات کشاورزی متنوع داشته و اقوام مختلفی داریم که همگی مزیت اقتصادی و فرهنگی و گردشگری است.

ملک حسینی بیان کرد: می توان با اندکی همت و کار جهادی و مطالبه و انسجام از این بسترها استفاده کرد.

وی عدم وجود صنایع تبدیلی را مشکل استان برشمرد و گفت: عزم جدی برای ایجاد صنایع تبدیلی و پرهیز از خام فروشی وجود ندارد.

ملک حسینی اظهارکرد: در زمینه مدیریت منابع آبی، پتروشیمی، بندر اینچه برون، و منطقه آزاد دچار مشکلاتی هستیم که باید با هم افزایی آنها را برطرف کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی را با هفت هزار شغل و با هزینه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فعال کردیم.

وی افزود: راه اندازی بزرگترین کارگاه نیمه صنعتی خیاطی، ۵۰ واحد کارگاه های متوسط و سه کارگاه خیاطی نیمه صنعتی در گلستان با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا ایجاد شد.

ملک حسینی بیان کرد: ۶۴۹ صندوق قرض الحسنه در استان ایجاد شده که پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب و هزار و ۵۷۳ شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: دو هزار و ۸۱۱ پروژه عمرانی کوچک زودبازده و عام المنفعه را تحویل دادیم.

ملک حسینی گفت: توزیع هزار سری جهیزیه، ۱۰ هزار بسته پوشاک و کفش، ۱۳ هزار و ۵۲۳ بسته لوازم التحریر و ۳۰۰ بسته معیشتی توسط قرارگاه سازندگی در استان انجام شده است‌

وی افزود: ۲۰۰ طرح محرومیت زدایی در ۱۸ بهمن ماه امسال با اولویت پروژه های کلنگ زنی شده که حداقل ۶ میلیارد تومان هزینه شده و عملیات ۱۵۰ پروژه جدید را هم بزودی آغاز خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار