فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: رزمایش مدافعان حریم ولایت به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج با حضور گردان های بیت المقدس بسیج در تاریخ سوم و چهار بهمن ماه ۹۸ در سراسر گلستان برگزار می شود.

رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت برگزارمی شود/توزیع ۱۱۰۰سبدمعیشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی شامگاه چهارشنبه در خصوص رزمایش مدافعان حریم ولایت در استان، اظهارکرد: رزمایش مدافعان حریم ولایت به مناسبت ۴۰ سالگی شجره طیبه بسیج با حضور گردان های بیت المقدس بسیج در تاریخ سوم و چهار بهمن ماه ۹۸ در سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش در راستای برنامه های سالانه گردان های بسیج جهت حفظ آمادگی و اقتدار و امید آفرینی در جامعه اجرا خواهد شد.

معروفی گفت: وجه تمایز اجرای رزمایش امسال اجرای ماموریت مردم یاری و امداد رسانی است که توسط نیروهای بسیجی در سراسر استان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: از جمله خدماتی که به مردم استان گلستان در این رزمایش دو روزه ارائه خواهد شد؛ توزیع تعداد هزار و ۱۰۰ سبد معیشتی خانوار هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان در مجموع به ارزش ۱۶۵ میلیون تومان، بکارگیری سه هزار و ۲۹۸ بسیجی و گروهای جهادی جهت خدمات رسانی، اعزام ۱۴ تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان، اعزام ۶ تیم دامپزشکی به مناطق محروم استان، پخش دارو به همراه تیم های پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان، اجرای ۱۵۰ پروژه عمرانی کوچک و متوسط در عرصه های ساخت و تعمیر منازل، مساجد، سرویس های بهداشتی و حمام، ساخت خانه عالم، برگزاری مسابقات ورزشی توسط گروه های جهادی، راه اندازی اورژانس اجتماعی و اراده خدمات اجتماعی در مناطق هدف، تامین و تحویل مصالح ساختمانی برای ۲۵ پروژه عمرانی کوچک در مناطق محروم استان است.

معروفی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همواره خود را خادم و نوکر ملت شریف و نجیب ایران اسلامی دانسته و به این خدمت و نوکری افتخار می کند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار