مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاد دانشگاهی گلستان از برگزاری اولین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی استان در هفته جاری خبرداد.

برگزاری نخستین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی خطیر نامنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این استارتاپ در راستای طرح شتابدهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان، توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی در روزهای ۱۶ الی ۱۹ اسفند سال ۹۹ در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در مسکن مهر زیتون گرگان برگزار خواهد شد.

مسئول منش جهاد دانشگاهی گلستان بیان کرد: محورهای این استارتاپ گیاهان دارویی و گردشگری و صنایع‌دستی با رویکرد فناوری اطلاعات است.

خطیر نامنی با اشاره به اینکه در مجموع ۹ تیم مجوز حضور در استارتاپ را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: این افراد در فراخوان جذب ایده شرکت کرده و بعد از طی مراحل مختلف از جمله حضور در کارگاه‌های آموزشی، دورهمی‌ها و رویدادهایی مثل تازه شو و ایده شو به این استارتاپ دعوت شده‌اند.

وی در خصوص جوایز تیم‌های برتر، گفت: به تیم اول چهل میلیون ریال، تیم دوم بیست‌وپنج میلیون ریال و تیم سوم پانزده میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت و این گروه‌ها تا ۶ ماه در مرکز نوآوری و شتابدهی استقرار می‌یابند و همچنین به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند.

مسئول منش جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه این طرح در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست سال آینده دو استارتاپ برنامه‌ریزی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار