امام جمعه گالیکش گفت: مسئولیت پذیری یک نعمت بسیار بزرگی است، وقتی مسئولیت را قبول کردیم باید با تدبیر عمل کرده و احساس مسئولیت کنیم، از دین و انقلاب اسلامی، از عزت ملی و حقوق ملت ایران دفاع کنیم و به آن به عنوان یک امانت نگاه کنیم.

میزان و شاخص عملکرد همه‌ی مسئولین ولایت مداری و ولایت محوری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: اگر ما بخواهیم به جایگاه مسئولیت پذیری نگاه کنیم می بینیم آن یک اصل مبنایی است که تمام فعالیت های هر مسئولی را مورد ارزشیابی قرار می دهد که در این زمینه آیا توانسته است به آن اهدافی که مورد نظر نظام، انقلاب و امامین انقلاب بوده برسد یا نرسد .

وی افزود: مسئولیت پذیری یک نعمت بسیار بزرگی است، وقتی مسئولیت را قبول کردیم باید با تدبیر عمل کرده و احساس مسئولیت کنیم، از دین و انقلاب اسلامی، از عزت ملی و حقوق ملت ایران دفاع کنیم و به آن به عنوان یک امانت نگاه کنیم، صداقت داشته باشیم و سعی کنیم در واگذاری مسئولیت ها جوان تر ها را بعنوان اولویت اول قرار دهیم و هر چه می توانیم مسئولیت پذیر باشیم و به مردم خدمت کنیم .

سید محمد دلبری میزان و شاخص در عملکرد همه‌ی مسئولین را ولایت مداری و ولایت محوری دانست و عنوان کرد: باید ببینیم در این مدت که در شهرستان خدمت کردیم چقدر دغدغه های مقام عظمای ولایت را به مرحله اجرا نزدیک و نزدیک تر کرده ایم؟

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگ ترین امانت الهی برای ما ملت ایران و مسئولین است و ما این را باید بدانیم، دغدغه و مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جوانان هستند که انشالله به این پیروزی ها دسترسی پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام دلبری یادآور شد؛ سیاست ما در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این است، که ما حامی هیچ کسی در هیچ انتخاباتی نیستیم، نخواهیم بود، نه علیه کسی حرف می زنیم و نه کسی را تشویق و حمایت می کنیم و نه نماینده ای داریم، در سایر انتخابات هم همین است .

امام جمعه گالیکش اضافه کرد: بصیرت دهی، روشنگری، بیان شاخص هایی که برای انتخاب اصلح و فراهم کردن زمینه‌ی حضور حداکثری در انتخابات جزو وظایف ما ائمه جمعه است که در خطبه های نماز جمعه و سخنرانی های رسمی به آنها اشاره می کنیم.

وی در همین خصوص از مسئولین هیئت های اجرایی و نظارت درخواست کرد که به همین طریق ورود پیدا کنند تا انتخابات بسیار خوبی را داشته باشیم و همانطوری که حضرت آقا فرمودند یک دولت جوان حزب اللهی در آینده انشالله نصیب ما و ملت ما بشود.

سید محمد دلبری در پایان متذکر شد: حفظ وحدت خیلی مهم است، وحدتی که حول محور ولایت فقیه باشد بسیار مهم است که نتیجه آن می شود عزت و عظمت برای ایران اسلامی، انقلاب و نظام مقدسمان، برای دولتمردان عزیز ما، سران قوا، نیروهای مسلح ما که خودشان عزت آفرین هستند و اقتدار برای این عزیزان است و ذلت برای مستکبرین و دشمنان این نظام و انقلاب خواهد بود ان شا الله .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار