از کاهش بارندگی در ماه اخیر تا ممنوعیت برگزاری حراجی از جمله اخبار مهم 16 اسفندماه در گلستان بود.

از کاهش بارندگی در ماه اخیر تا ممنوعیت برگزاری حراجی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان از افزایش هشت درجه ای دما در روز یکشنبه خبرداد و گفت: موج جدید بارشی از شامگاه یکشنبه وارد گلستان می شود.

*** مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از عضویت بیش از ۵۹ هزار گلستانی در کانون های مساجد استان خبرداد.

*** مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: از مهر امسال تا بهمن ماه، بر مبنای ایستگاه های شرکت آب منطقه ای گلستان مقدار بارندگی تجمعی در گلستان ۳۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

*** استاندار گلستان گفت: بیابان زدایی کامل در گلستان نیازمند ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

*** گلستان تا پایان دی ماه امسال توانست رتبه نخست تولید گوشت مرغ را در کشور به دست بیاورد اما وجود دست‌های پنهان برای آشفته کردن بازار، مرغ را از سفر مردم پر داده است.

***مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به راه‌اندازی موزه تخصصی آب در استان گفت: نخستین طرح‌ گردشگری آبی استان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

***رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پرداخت ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد و گفت" گلستان رتبه ششم کشور در زمینه پرداخت این تسهیلات را دارد.

***رئیس فدراسیون اسکیت گفت: کمپ تیم‌های ملی اسکیت قرار است اوایل سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

***هواشناسی گلستان هشدار نارنجی برای ساحل‌نشینان و صیادان گلستانی صادر کرد و از وزش شدید باد و مواج شدن دریای خزر خبر داد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از ساخت منزل مسکونی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت این خانه‌ها پرداخت می‌شود.

***استاندار گلستان با اشاره به تصمیماتی که برای جلوگیری از شیوع موج چهارم کرونا در استان گرفته شده از ممنوعیت برپایی حراجی‌های آخر سال خبر داد.

***شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند علاوه بر موضوع معنوی درختکاری در فضای شهری به موضوع بهره‌وری از سرمایه‌های موجود به‌عنوان یک سرمایه عظیم ملی توجه شود.

*** رئیس پلیس فتا گلستان گفت: هتک حیثیت و مزاحمت‌های اینترنتی اولویت اول جرایم در فضای مجازی گلستان است و بیش از ۳۲ درصد پرونده‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار