بیکی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت توسط کانون های مساجد بین نیازمندان گلستان خبر داد.

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت توسط کانون های مساجد بین نیازمندان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یک هزار و 200 بسته گوشت به وزن یک هزار و 800 کیلوگرم که توسط موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) ذبح و قربانی شده است، امروز (یکشنبه 7 دی) بین یک هزار و 200 خانواده نیازمند استان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان، هدف از این کار خداپسندانه را کمک به نیازمندان و توزیع فرهنگ انفاق بین جامعه بیان کرد و افزود: این بسته ها بیشتر بین خانواده های کم برخوردار استان که در حاشیه شهرها و روستاهای نیازمند حضور دارند، توزیع می شود.

 

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور، اظهارداشت: با توجه به شیوع این ویروس منحوس و تعطیلی کسب و کار بسیاری از شغل های غیر ثابت، خیرین را واداشت تا بیشتر به فکر نیازمندان باشند تا خانواده های کم برخوردار بتوانند زندگی عادی داشته باشند.

 

بیکی ادامه داد: عدم توجه به خانواده های نیازمند به خصوص در این ایام باعث می شود که مشکلات و آسیب های اجتماعی بسیاری رخ دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ انفاق و کمک به همنوع را در جامعه گسترش دهیم، گفت: این اقدام خوب موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) با همکاری کانون های مساجد در کشور باعث ترویج فرهنگ انفاق در جامعه می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار