مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: بانوان، خانه تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنند تا با افت فشار و یا قطعی آب مواجه نشوند.

بانوان خانه تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بهزاد هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال مشترکین براساس یک سنت دیرینه مبادرت به  نظافت و بهداشت منازل می‌کنند که همه ساله در این ایام، مصرف آب افزایش می‌یابد، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی این مصرف چند برابر خواهد شد.

او تاکید کرد: بانوان علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب کار‌های خانه تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنند تا به دلیل اوج مصرف آب شرب در ایام پایانی سال با افت فشار و یا قطعی آب در شبکه آبرسانی مواجه نشویم.

هرمزی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ایام تعطیلات نوروز گفت: برای خدمات رسانی مناسب به مشترکین بخصوص در زمان تعطیلات سال نو، عوامل این شرکت، به صورت کشیک شبانه روزی برای رفع حوادث احتمالی در خطوط توزیع آب شهری در حال آماده باش خواهند بود.

هرمزی گفت: مرکز ارتباطات مردمی با شماره تماس ۱۲۲ در همه روز‌های سال به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی مشترکین در شهر‌ها و روستا‌های استان است بنابراین از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل و پیشنهاد و انتقاد سازنده با این مرکز تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار