مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه آب شرب در روستای آق آباد این شهرستان خبر داد.

تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه آب شرب در روستای آق آباد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حسین سعیدی راد در گفتگو با پایگاه خبری این افزود: این چاه با اعتبار8میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و بودجه عمومی تجهیز و راه اندازی شده است 
وی با اشاره به مشخصات چاه گفت: پروژه حفاری این چاه به عمق 300 متر و لوله گذاری با لوله هایی به قطر 12 اینچ از نوع upvc انجام شده است.
سعیدی راد حداکثر ظرفیت آبدهی چاه جدید در زمان پمپاژ را 10 لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: با توجه به عدم بارش‌های مناسب نزولات جوی در سال‌های اخیر و افت آبدهی چاه‌های آب شرب و شیوع ویروس کرونا، شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی اقدام به تجهیز و راه اندازی  این چاه نموده است..
 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در پایان توجه به راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب را ضروری دانست و از مشترکین خواست از استفاده بی رویه و غیراصولی آب اجتناب کنند تا این شرکت هم بتواند امر خدمت رسانی به هموطنان فهیم را به شکل مطلوب ادامه دهد.
لازم به ذکر است با تجهیز و راه اندازی این چاه جمعیتی بالغ بر 5600 نفر از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار