فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با حضور ۳۰ نفر از معتمدین، متنفذین و افراد وثوق شهرستان از همه سلایق و قومیت‌ها اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تلاش داریم تا انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان در کنار شورای تامین، هیئت نظارت و شورای نگهبان مانند انتخابات گذشته، انتخابات سالم و قانونمند برگزار کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات انتظار داریم تا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس رعایت اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری از کاندیدای خاص را خط قرمز ستاد انتخابات شهرستان برشمرد و گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخاب شده باید از هم‌اکنون تا پایان انتخابات ۱۴۰۰ اصل بی‌طرفی و عدم‌جانبداری از کاندیدای خاص را رعایت کرده و در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی کاندیداها حضور نداشته و مستقیم و غیرمستقیم در تبلیغات شرکت نکنند.

وی ادامه داد: ۳۰ نفر انتخاب شده در جلسه حاضر برای انتخاب هیئت اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از معتمدین، متنفذین و از همه سلایق و قومیت‌های مختلف هستند.

کریمی گفت: در انتخابات انجام شده در حضور هیئت نظارت ستاد انتخابات شهرستان و شورای تامین آقایان عبدالمجید قزلجه، نورمحمد کوچکی، سیف‌الله بیگ‌زاده، رضا روحانی، محمد کاشانیان، قربان‌محمد سعدی، محمد سنچولی و محمد شریعتی به عنوان اعضای هیئت اجرایی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شده و همین افراد به علاوه آقای سهراب کریمیان، خانم مریم آق‌آتابای، سیدمحمد حسینی و رضا یازرلو به عنوان اعضای علی‌البدل بوده که  به عنوان اعضای هیئت اجرایی بر انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: تا پایان امروز ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۵ نفر به عنوان کاندید شوراهای اسلامی شهر در گنبدکاووس و شهر اینچه‌برون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۱ نفر آقا و چهار نفر خانم هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار