نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دولت به وعده ای که برای اجرای طرح آشوراده به مردم گلستان داده عمل کند و تکلیف این طرح مشخص شود.

دولت به وعده خود در اجرای طرح گردشگری آشوراده عمل کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جلسه ویدئو کنفرانس شورای عالی معماری و شهرسازی کشور اظهارکرد: انتظار ما این است که دولت به وعده ای که برای طرح آشوراده به مردم گلستان داده عمل کند و تکلیف این طرح مشخص شود.

وی افزود: دولت های قبلی هیچکدام وعده اجرایی نداده بودند، فقط طرح بحث شده بوده، اما در دولت دکتر روحانی و در سفر اول ایشان، رئیس جمهور در مقابل جمعیت مردمی شاید مهمترین وعده ای را که رسماً اعلام کرد و خوشحالی مردم را در پی داشت، وعده اجرایی شدن طرح جزیره آشوراده بود و امروز انتظار عمومی است که به این وعده عمل شود.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت: کمتر طرحی در کشور وجود دارد که فقط ۲۰ سال درباره آن گفتگو شده باشد. امیدواریم آنچه را که این ۲۰ سال روی آن بحث، گفتگو، تنش، چالش و فراز و نشیب بود در این جلسه به اتمام برسد و نتیجه نهایی با نظر مثبت اعلام شود.

وی افزود: فلسفه اصلی این طرح توسعه اقتصادی استان بوده چرا که استان هم از نظر کشاورزی و هم از نظر صنعت آنچه که باید باشد نیست لذا این طرح مطرح شد که موجبات توسعه و رونق استان را فراهم کند اما متاسفانه طولانی شدن این طرح موجب پیدایش حرف هایی شده است و بارها شنیده ام که می گویند مگر این کشور یک بام و دو هوا است؟ وقتی رئیس جمهور وعده می دهد چرا باید این وعده عمل نشود و به دلایل متعدد این کار معطل بماند؟ انتظار مردم گلستان و تقاضای بنده این است که در همین جلسه این وعده به صورت قاطع مصوب و عملیاتی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار