از آغاز کمک های مومنانه تا مجازات ساخت، توزیع و به کارگیری از مواد محترقه از جمله اخبار مهم دوشنبه 25اسفندماه در گلستان بود.

از آغاز کمک های مومنانه تا مجازات ساخت، توزیع و به کارگیری از مواد محترقه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح «دست های مهربانی و تبرکات مهدوی» در گلستان آغاز شد.

 ***رئیس مرکزمدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی گلستان از مصدومیت و سوختگی شدید دو کودک ۹ و ۱۴ ساله در استان در اثر انفجار مواد محترقه خبر داد.

*** دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ثبت نام ۷۹۱ داوطلب انتخابات شورای شهر در گلستان نهایی شد.

*** همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه پیوست پنجم مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه امروز در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و تعدادی از مدیرانی استانی برگزار شد. در این مرحله ۲۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی بین خانواده‌های محروم استان توزیع شد.

*** استان گلستان به عنوان قطب پرورش توتون توانست رکورد هفت ساله تولید این محصول را در استان بشکند و سالانه 200 میلیارد تومان گردش مالی را با توسعه و کشت این محصول دخانی ایجاد کند.

*** میقانی از برپایی ۱۶ پایگاه امداد و نجات در طرح ملی امداد و نجات نوروزی۱۴۰۰ در گلستان خبر داد.

*** فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال در طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیجیان شهرستان 55 هزار و 450 نفر برای ویروس کرونا غربالگری شدند.

*** حجت الاسلام سید حسینی گفت: قانون گذار برای ساخت مواد محترقه که خاصیت انفجاری داشته باشد تا پنج سال حبس در نظر گرفته است.

*** فاضل دادگراز افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد محترقه و دستگیری هشت نفر در این رابطه خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار