سه جشنواره استانی کتابخوانی ، دل نوشته و خوشنویسی به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزارشد.

 آزادشهر میزبان استانی سه جشنواره کتابخوانی ، دل نوشته و خوشنویسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا گلستان؛ آئین اختتامیه همزمان سه  جشنواره استانی با موضوعات کتابخوانی ثانیه های انس با موضوع نماز ، خوشنویسی پندهای نورانی و دل نوشته روایت دلتنگی از سردار سلیمانی در آزادشهر برگزار شد.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در این آیین اظهار کرد:تمام تلاش ما باید بر این باشد تا با ایده های نو و جذاب بتوانیم جوانان را بسمت و سوی تقرب الهی و نماز هدایت بکنیم.

وی در ادامه افزود : باعنایت ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توانستیم نخستین مسابقه استانی دلنوشته روایت دلتنگی را در اولین سالگرد عروج ملکوتی سرداران مقاومت باهدف تبیین اندیشه های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر برگزار کنیم.

در پایان احمد گلچین معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت :

این اداره کل در راستای سیاستهای وزارت فرهنگ و ارشاد خود را موظف میداند در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز گام بردارد و در همین راستا در تمام فعالیتهای حوزه فرهنگ و هنر مبحث نماز را گنجانده شده است که در طول سال قابلیت اجراء دارد.

وی ادامه داد: درکنار این بصورت اختصاصی هشت جشنواره حوزه نماز در غالب های خوشنویسی ، هنری ، داستان و شعر در سطح استان با هدف اینکه نسل جوان و نوجوان برای طی کردن مسیر تعالی با زبان هنر به این سمت ترغیب شوند، برگزارشد.

گفتنی است؛ این جلسه باحضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهداء گردید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار