فرمانده سپاه گرگان از توزیع یک‌هزار و ۸۰۰ بسته حمایتی عیدانه بسیج جامعه زنان این شهرستان بین نیازمندان خبر داد.

رزمایش همدلی بسیج جامعه زنان گرگان با توزیع ۱۸۰۰ بسته عیدانه/ سپاه گرگان ۶۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان هدیه داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ وحید فخرالدین صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه اظهار کرد: یک‌هزار و ۸۰۰ بسته حمایتی عیدانه امروز به همت بسیج جامعه زنان سپاه گرگان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان تداوم کمک مومنانه سپاه گرگان به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا تصریح کرد: از ابتدای شیوع این بیماری منحوس تاکنون ۶۲ هزار بسته کمک معیشتی به همت سپاه، بسیج و خیرین به نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شد.

فرمانده سپاه گرگان افزود: طی روزهای گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شده است و امروز نیز یک‌هزار و ۸۰۰ بسته عیدانه کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فخرالدین گفت: علاوه بر بسته معیشتی و اقلام ضروری نیازمندان، بسته عیدانه شامل اقلام نوروز «آجیل، شیرینی، شکلات» به نیازمندان واقعی توزیع می‌شود تا لبخند شادی را در این ایام به آنها هدیه دهیم.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه به صورت عزتمندانه بین نیازمندان توزیع می‌شد، ابراز کرد: نیازمندان جامعه افردی آبرومند هستند و این کمک مومنانه در حقیقت رزمایش همدلی است که آنها هیچ‌گاه تنها نیستند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به تقارن پویش کمک مومنانه با اعیاد شعبانیه تصریح کرد: کمک عیدانه امروز در قالب بسته‌های حمایتی و معیشتی به همت جامعه زنان سپاه گرگان و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان انجام می‌شود.

فخرالدین افزود: امروز با توجه به اینکه روز میلاد باسعادت امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان و اعیاد پیش‌رو میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) است کمک مومنانه بسیج و سپاه در قامت رزمایش همدلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت، گفت: بسته‌های معیشتی و حمایتی علاوه بر این ایام تا پایان شیوع کرونا ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار