رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تا کنون به ۳۰ نفر افزایش یافته است.

 مصدومان چهارشنبه‌ آخر سال در گلستان به ۳۰ نفر رسید‌

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدجواد مقسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  اظهار داشت: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال متأسفانه نسبت به سال گذشته چند برابر شده است به طوری که تعداد مصدومان سال گذشته 7 نفر بود اما این حوادث امسال 30 نفر مصدوم برجای گذاشته است.

وی گفت: از مجموع مصدومان 4 نفر خانم و 26 نفر آقا هستند که کمترین سن 5 و بیشترین سن مصدومان این حادثه بالای 40 سال بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بیان داشت:  14 نفر از ناحیه دست، 3 نفر از ناحیه صورت، 4 نفر از ناحیه چشم، یک نفر از ناحیه تنه و شکم و 4 نفر از ناحیه سر و گردن دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

به گفته وی 25 نفر از مصدومان این حوادث مرخص شدند اما روند درمان 5 مصدوم دیگر در مراکز درمانی استان همچنان ادامه دارد.

مقسمی گفت: بیشترین حوادث و تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال مربوط به شهرهای گنبدکاووس و گرگان بوده است.

در همین باره سردار سعید دادگر، فرمانده انتظامی استان نیز با اشاره به دستگیری 8 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه گفت: حضور گشت‌های پلیس در یکی دو روز آینده نیز در سطح شهرها تشدید خواهد شد و با هرکسی که بخواهد امنیت و آسایش مردم را مختل کند به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.

وی گفت: کسانی هم که از درون خودروهای خود اقدام به پرتاب مواد محترقه کنند علاوه بر برخورد شدید پلیس، خودروی آنان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار