مدیر کل اقتصاد و دارایی استان گلستان گفت: در سال مالی ۱۳۹۹ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استا گلستان محقق شد.

 ۸۰۰میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان گلستان محقق شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ داود طبرسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  با اشاره به افزایش درآمدهای مالیاتی استان گلستان، اظهار داشت: در سند درآمدی برای سال مالی 1399 که چند ماهی از آن باقیمانده 644 میلیارد تومان درآمد  پیش‌بینی شده که تاکنون 800 میلیارد درآمد مالیاتی کسب شده است که افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان با بیان اینکه وصول منابع 765 میلیارد تومان در استان گلستان پیش بینی شده بود، تصریح کرد: تاکنون 900 میلیارد تومان وصولی‌ها به حساب خزانه واریز شده است.

طبرسا تاکید کرد: در ابتدای سال مالی برای مصارف استان گلستان  1700 میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تملکی در نظر گرفته شده بود که از این میزان 1000میلیارد تومان به صورت  نقدی و اسناد خزانه اسلامی به استان اختصاص یافت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان با بیان اولویت‌های استان در سال 99 افزود: علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی در استان، اولویت ما مطالبات بازنشستگان و ذخیره مرخصی آنها بود که با اعتبارات در نظر گرفته شده حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی به حسابشان واریز شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازنشستگان در بخش ذخیره مرخصی مطالباتی داشتند، گفت :پاداش پایان خدمت کارکنانی که تا سال 1398 و ماقبل طلبکار بودند و ذخیره مرخصی آنها هم پرداخت شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار