رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان خبر داد

عابدی گفت: ۱۲۳ درصد تحقق درآمدهای مالیاتی در استان گلستان اتفاق افتاده است.

تحقق ۱۲۳ درصدی درآمدهای مالیاتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «قدرت الله عابدی» صبح امروز (سه شنبه 21 بهمن) در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: 116 درصد درآمدهای استانی معادل 741 میلیارد تومان وصول شده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: 441 میلیارد تومان برای بخش پیمانی، هزینه نیروی شرکتی و خدمات غیره هزینه در استان داریم که 24 میلیارد تومان با توجه به اعتبار ابلاغی اول سال که 417 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود کسری شاهد هستیم.

 

عابدی با بیان اینکه 123 درصد تحقق درآمدهای مالیاتی در استان گلستان شاهد هستیم، متذکر شد: تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت اقتصاد به امضاء رسیده است و در این تفاهم نامه نکات خوبی توجه شده است و بیان شده که چنانچه تحقق درآمد بیش از 95 درصد باشد به ازای هر واحد چهار واحد تخصیص اعتبار به استان اختصاص یابد و لذا تحقق اعتبارات ما در امسال 100 درصدی خواهد بود.

 

وی افزود: همچنین در این تفاهم نامه ها بیان شده است که اگر استانی درآمد آنها بیش از 100 درصد باشد بخش بزرگی از این درآمد به استان اختصاص یابد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ابراز داشت: 104 میلیارد تومان مازاد درآمد در طول 10 ماهه گذشته داشتیم و این موضوع نگرانی های ما را در بخش هزینه ها کمتر می کند.

 

عابدی بیان کرد: سرجمع اعتبارات استانی، استانی ویژه، طرح پیوست و هزینه متفرقه یک هزار و 786 میلیارد تومان است که 248 میلیارد تومان تخصیص نقدی و 764 میلیارد تومان اسناد خزانه دو ساله و سه ساله در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار