رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

آخوند عبدالجلیل فرهمند گفت: قانون، فصل الخطاب است و مجریان قانون با توجه به وظیفه ذاتی خود نخواهند گذاشت تا حق کسی یا خانواده ای تضییع شود.

قانون، فصل الخطاب است/لزوم حفظ وحدت در هر شرایطی/ با هتاکان ناموس و بیت المال برخورد شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، آخوند عبدالجلیل فرهمند رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن دعوت مردم به آرامش و محکومیت هتاک به ناموس مسلمان و اقدامات عده ای سود جو در هتاکی به نظام جمهوری اسلامی و بیت المال، گفت: همانطور که دادستان گنبد کاووس اعلام کرده است؛ در جریان ربایش دو کودک گنبدی، براساس تشخیص پزشکی قانونی هیچگونه دست درازی به این کودکان انجام نشده است و تنها و تنها شایعه عده ای فرصت طلب، این موضوع بزرگ شد که لزوم هوشیاری علما و مردم را می‌طلبد.

وی افزود: مسلما قانون فصل الخطاب است و با خاطیان برابر قوانین اسلامی برخورد خواهد شد و در این ماجرا نیز، باید از ابتدا موضوع از طریق مجاری قانونی دنبال می شد و از هر گونه اقدام احساسی و قانون گریزی جلوگیری می شد؛ چرا که دشمنان این انقلاب و نظام در کمین چنین اقدامات و تحریک مردم در راستای وحدت شکنی هستند.

آخوند فرهمند ضمن ابراز خرسندی از هوشیاری علمای اهل سنت و تشیع در این موضوع، گفت: لازم است که علمای اهل سنت و تشیع برای تحکیم بیشتر وحدت، از هیچگونه اقدامی دریغ نکرده و مردم را به حفظ آرامش و تمکین به قانون دعوت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: دین اسلام دست درازی به ناموس مسلمان را محکوم می کند و از آنجایی که همه ما مسلمان هستیم؛ می طلبد مجریان قوه قضاییه برای جلوگیری از چنین حوادثی با عامل این هتاکی اشد برخورد و مجازات را داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار