مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در صورت وابستگی اقتصادی، دشمن تلاش می کند تا به اهداف خود دست یابد اما خودکفایی راه نفوذ را می بندد.

تحقق شعار سال با حمایت از تولید/خودکفایی راه نفوذ دشمن را می بندد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: سنت حسنه‌ای توسط رهبر معظم انقلاب بنا نهاده شده و شعاری را هر سال انتخاب می‌کنند که هم بر اساس نیاز مردم، جامعه و کشور بوده و هم به بیرون رفت از وضع موجود کمک می‌کند.

وی گفت: این شعار برای رهایی از وابستگی‌های اقتصادی و کمک به آینده کشور است و رهبری در چند سال اخیر سعی کردند شعاری را انتخاب کنند که در زمینه تولید، معیشت و اقتصاد جامعه باشد که این امر نشان می‌دهد که ایشان برای تولید و اقتصاد اهمیت زیادی قائل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: امسال هم بحث «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» را مطرح کردند که نشان می‌دهد اصل تولید همچنان نزد ایشان دارای اهمیت است و تولید نیازمند پشتیبانی بوده و اگر حمایت صورت نگیرد جهش تولید محقق نمی‌شود.

وی افزود: کشور در زمینه سیاسی، فرهنگی، آموزشی و غیره استقلال داشته ولی در زمینه اقتصاد به استقلالیت کامل نرسیده است و باید برای رسیدن به آن گام برداریم.

ولی نژاد اضافه کرد: وابستگی اقتصادی دشمن را جری کرده و دشمن تلاش می‌کند از خلاءهای موجود استفاده کند تا کشور را زمین‌گیر کند ولی استقلال اقتصادی سبب می‌شود کشور از رشد فزاینده برخوردار باشد و زندگی و معیشت مردم در شرایط بهتری قرار گیرد و کشور به سمت فتح قلل مختلف سرعت بیشتری یابد و این امر شدنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به منابع بالای موجود در کشور، گفت: این امر فرصت ارزنده‌ای است تا با استفاده از آن یکی از کشورهای پیشرفته دنیا باشیم‌.

وی اظهارکرد: در صورت وابستگی اقتصادی دشمن به ما فشار آورده و تلاش می‌کند تا به اهداف خود دست پیدا کند، بنابراین مسئولان باید به آن اندازه که رهبر معظم انقلاب توقع دارد در این زمینه گام بردارند و دست به دست هم دهند تا خواسته رهبری را اجرایی کرده و راه نفوذ دشمن را ببندند.

ولی نژاد اضافه کرد: دشمن در زمینه اقتصادی فرصت سازی کرده و با اعمال تحریم‌ها تلاش می‌کند از گلوگاه‌های موجود بهره گیرد اما ملت ایران هوشیار و توانمند بوده و امیدواریم با تلاش مسئولان و همت مردم شعار امسال به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار