فرماندار ویژه گنبدکاووس :

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد 160 نفر در گنبد و 20 نفر در اینچه برون به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که 50 درصد آنها از شهروندان تسنن هستند.

ثبت نام 180 نفر در گنبد و اینچه برون برای ورود به پارلمان محلی / هیئت اجرایی گنبدکاووس ترکیبی از همه سلایق و قومیت هاست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ عبدالقدیر کریمی در جلسه با اعضای هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: تعهدی که همه ما برای انتخابات داریم این است که تلاش کنیم تا انتخابات سالم، قانونمند و بدون حاشیه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی شهرستان ترکیبی از همه سلایق و قومیت ها است تصریح کرد: خوشبختانه  هیات اجرایی از ترکیب خوب قومیت ها سلایق و معتمدین و افراد مورد وثوق مردم شهرستان تشکیل شده که این امر سبب از بین رفتن بسیاری از حواشی های برگزاری انتخابات خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: این ترکیب خوب می تواند در روند انتخابات سالم و قانونمند تاثیر بسزایی داشته و ما از تجربه و شناخت این افراد بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: تا ساعت 12 بامداد دیشب 180 نفر در دو شهر گنبدکاووس و اینچه برون به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که از این تعداد 149 نفر آقا و 31 نفر خانم هستند.

کریمی با اشاره به ثبت نام 50 درصدی کاندیدای اهل تسنن در شهر گنبدکاووس گفت: از تعداد 180 نفر ثبت نام شده در دو شهر گنبدکاووس و اینچه برون 160 نفر مربوط به شهر بوده که 50 درصد آنها از مردم خوب اهل تسنن هستند.

وی بیان کرد: در شهر اینچه برون 20 نفر ثبت نام کردند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: از 160 نفر ثبت نام شده در حوزه شهر گنبدکاووس 129 نفر آقا و 31 نفر خانم هستند.

وی افزود: با وجود تاکید بر ثبت نام غیرحضوری داوطلبان شورای اسلامی شهر 138 نفر در فرمانداری حضور یافته و ثبت نام نموده و 42 نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند.

کریمی درباره مدارک داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: پنج نفر دکترا، 64 نفر کارشناسی ارشد و 111 نفر مدرک کارشناسی معادل دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار