معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اعلام کرد: صلاحیت ۱۸ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه این شهرستان واقع در شرق استان گلستان از سوی هیات نظارت بر انتخابات تایید شد.

صلاحیت ۱۸ داوطلب نمایندگی مجلس در گنبدکاووس تایید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: ۵۲ نفر در حوزه انتخابیه گنبدکاووس داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند که با انصراف یک نفر، در مجموع ۵۱ نفر باقی ماندند که همگی آنان توسط هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند اما هیات نظارت، صلاحیت ۱۸ نفر از آنان را تایید کرد.

وی افزود: در مجموع صلاحیت ۱۷ نفر در هیات نظارت مورد تایید قرار نگرفته و صلاحیت ۱۶ نفر نیز احراز نشده است.

فرماندار گنبدکاووس اضافه کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده یا آنانی که صلاحیتشان احراز نشده پنج روز مهلت دارند شکایت کتبی خود را به هیات نظارت بر انتخابات مجلس ارایه کنند و اسامی افراد تایید صلاحیت شده متعاقبا اعلام می‌شود.

وی اعلام کرد که ۶۵ درصد جمعیت ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال هستند.

گلستان با ۶ حوزه انتخابیه دارای هفت نماینده در خانه ملت است و یک هزار و ۴۰۵ شعبه آرای مردم استان را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۹۸ جمع آوری می‌کند.

سهم شهرستان‌ گنبدکاووس از مجموع هفت نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی یک نفر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار