معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تولید و پشتیبانی از تولید نیازمند نظارت قوی بوده و در چارچوب بی‌نظارتی شعار سال توسط مقام معظم رهبری محقق نخواهد شد.

عدم نظارت مانع تحقق شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا شابدین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر برخی از جوانان نخبه و با استعداد کشور در حوزه تولید یا به میدان نمی‌آیند و یا شرایط و بستر لازم برای حضورشان در میدان تولید فراهم نیست.
وی تصریح کرد: علما، بزرگان و روحانیون به ویژه روحانیون و علما اهل تسنن می‌توانند به عنوان رایزن بین جوانان نخبه و مسوولان نقش‌آفرینی کرده و شرایط لازم را فراهم کنند.

* روحانیون و متخصصین حوزه‌های علمیه می‌توانند پژوهش‌ها و راهبردهای مناسبی در راستای موانع تولید ارائه دهند
معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه روحانیون و متخصصین حوزه‌های علمیه می‌توانند پژوهش‌ها و راهبردهای مناسبی در راستای موانع تولید ارائه دهند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد از هم اکنون باید متخصصین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با پژوهش‌های مختلف و ارائه راهکارها و راهبردهای مناسب در رفع موانع تولید گام بردارند.
وی با اشاره به وجود روحانیون و علمای متفکر در کشور بیان کرد: در حال حاضر خوشبختانه علما و روحانیون، نظریه‌پردازان و متفکران خوبی در کشور وجود دارند که می‌توانند موانع تولید را از زاویه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار داده و آنها را در اختیار مسوولان مرتبط قرار دهند.

* شناسایی حلقه‌های مفقوده در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید که توسط دشمن ایجاد شده عامل مهم است/ اصلاح نظام بانکی عامل مهم در تولید و پشتیبانی است
شابدین اصلاح نظام بانکی را عامل مهم در تولید و پشتیبانی از آن برشمرد و گفت: یکی از موارد مهم در تولید و پشتیبانی از آن اصلاح نظام بانکی به ویژه بحث جدی ربا است که باید به طور جدی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
وی شناسایی حلقه‌های مفقوده در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید که توسط دشمن ایجاد شده را عامل مهم دیگر دانست و افزود: دشمن در حوزه اقتصادی حلق‌هایی در راستای  جلوگیری در حوزه پشتیبانی از تولید و ایجاد موانع در این حوزه ایجاد کرده که شناسایی آنها در تحقق شعار سال بسیار تاثیرگذار است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تولید و پشتیبانی از آن نیازمند نظارت قوی بوده و در چارچوب بی‌نظارتی هرگز  شعار سال توسط مقام معظم رهبری در کشور محقق نخواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار