مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن معرفی و توصیه کتاب به همکارانش، گفت: کتاب کار «بیانیه گام دوم انقلاب» جعبه ابزاری کارآمد برای گام دوم انقلاب است.

کتاب کار «بیانیه گام دوم انقلاب» جعبه ابزاری کارآمد برای گام دوم انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن آرزوی سالی پر بار و رونق در حوزه ی فرهنگ و هنر و رسانه ی استان گلستان، گفت: کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب جعبه ابزاری کارآمد برای گام دوم انقلاب است و مخاطب اصلی کتاب، همان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، یعنی ملت ایران بویژه جوانان هستند. به همین دلیل در نگارش کتاب تلاش شده است، از بیانی روان، جذاب و خلاقانه همراه با ضمائم چندرسانه ‌ای استفاده شود.

وی با اشاره به پیام رهبری ویژه سال 1400 افزود: به زعم مقام معظم رهبری آغاز ماموریت ملت ایران بخصوص جوانان، در گام دوم انقلاب با درک چهار نقطه ی«عظمت حادثه انقلاب»، «عظمت راه طی شده و کارکرد انقلاب تا امروز»، «عظمت چشم ‌اندازی که باید به آن برسیم»«عظمت نقش نیروی جوان متعهد» قابل درک و پیگیری است.

کشمیری با قدری از مولفان کتاب، گفت: ایده اصلی «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» برآمده از بیانات مقام معظم رهبری در همان دیدار دانشجویی، مبنی بر هندسه کلی بیانیه از نگاه مقام معظم رهبری (حفظه ‌الله) است و فهرست کلی آن را تشکیل می‌ دهد.

یادآوری می شود کتاب کار «بیانیه گام دوم انقلاب» به همت نشر آینده سازان و در 192 صفحه منتشر شده و علاقه مندان می توانند به سهولت از طریق فروشگاه های متعدد کتاب در فضای مجازی آن را خریداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار