استاندار گلستان:

حق شناس گفت: گلستان وارد پیک چهارم کرونا شده است ولی شدت شیوع ویروس کرونا نسبت به دیگر استان های کشور کمتر است.

گلستان وارد پیک چهارم کرونا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (یکشنبه 15 فروردین) در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان گلستان اظهار کرد: مردم استان گلستان در خصوص شیوع ویروس کرونا از اطلاعات کافی برخوردار هستند و همه باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: پیک چهارم شیوع کرونا در کل کشور شروع شده و در قالب استان ها با سرعت شیوع کرونا در حال افزایش است.

 

حق شناس بیان کرد: گلستان نیز وارد  پیک چهارم کرونا شده است ولی شدت شیوع ویروس کرونا نسبت به دیگر استان های کشور کمتر است و علت آن شاید همراهی مردم و تلاش کادر درمانی باشد.

 

وی افزود: وضعیت فعلی ما شاید خوب باشد ولی قطعا با ثبات نیست و بیش از 100 نفر نسبت به روز نخست عید بیماران کرونایی در استان افزوده شده است.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی می توانیم به شرایط بد مثل دوران ابتدای شیوع کرونا در گلستان برگردیم.

 

حق شناس یادآور شد: اگر به هر دلیلی کرونا را عادی انگاری تلقی کنیم و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم دور از انتظار نیست که بر میزان بیماران کرونایی افزوده شود.

 

وی تاکید کرد: امروز 288 بیمار کرونایی داریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی امیدواریم از میزان بیماران کرونایی کاسته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار