استاندار گلستان:

حق شناس با بیان اینکه سه شهرستان استان گلستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، گفت: دو شهرستان در وضعیت سفید و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

سه شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: همه هیئت های مذهبی پروتکل های بهداشتی را در دهه نخست محرم رعایت کردند و تبلیغات اسلامی استان گلستان در این ایام زحمات زیادی کشیدند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: سوگواری حسینی با شور و شعور امسال برگزار شد و این توفیق را داشتیم که در اکثر شهرها و برخی از مراسم های سوگواری حضور پیدا کنیم.

 

حق شناس با بیان اینکه این نوع عزاداری ها برگ زرینی در استان گلستان شد، بیان کرد: سایت های بیگانه در حال رصد مراسم های عزاداری بودند که از عزاداری ها فیلمی تهیه کنند اما با هوشیاری و اهتمام هیئت های مذهبی تیر آنها به سنگ خورد.

 

وی به تاکید مقام معظم رهبری به رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: استان گلستان در این ایام بی نظیر بود و اهل تسنن در ایام عید قربان پروتکل ها را به خوبی رعایت کردند و همچنین در محرم دستورالعمل ها به خوبی مورد اهتمام قرار گرفت و این مهم باعث شد که امروز 1.9 نفر به ازای هر 100 هزار جمعیت در استان به کرونا مبتلا باشند و آمار مبتلایان کاهش یابد.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه سه شهرستان استان گلستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، بیان کرد: دو شهرستان در وضعیت سفید و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند و شرایط سه شهرستان گلستان به گونه ای است که می توانند در روزهای آینده در وضعیت سفید قرار بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار