معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام دیلمی گفت: طرح «مهرواره محله همدل» در افق سال ۱۴۰۰ در محلات استان گلستان با محوریت شبکه تبلیغی و تشکل های دینی و انقلابی در محلات و روستاهای استان گلستان اجرا می شود.

طرح «مهرواره محله همدل» در محلات گلستان اجرا می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در نشست با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان با محوریت ستاد عملیات فرهنگی، قرآنی و اجتماعی فصل بندگی(ماه مبارک رمضان) اظهار کرد: ما امروز در این کارزار تمدنی، درگیر یک جنگ تمدنی تمام عیار ادراکی و شناختی در حوزه دانش، بینش و منش هستیم که هویت انقلابی و امید به آینده مردم را نشانه گرفته است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مقام عظمای ولایت در روزهای پایانی سال از تواصی به حق به عنوان یک مولفه قدرت و قطع زنجیره آن توسط دشمن را یک خطر مهم گوشزد نمودند که مخاطب حراست، احیا و امتداد آن در جامعه دینی، نخبگان و متولیان حوزه فرهنگی و انقلابی هستند.

 

وی افزود: عملیاتی شدن مفاهیم دینی و به تصویر کشیدن زیبایی های بی بدیل گفتمان اسلام ناب و تعمیق بخشی معرفتی و بصیرتی، راه برون رفت در کارزار تمدنی است و مصداق بارز اخیر این صحبت در جریان سازی حوزه مواسات پس از فرمایش مقام معظم رهبری و تبدیل شدن به یک نهضت مومنانه در کشور می باشد که همه مردم و تشکل های انقلابی دخیل شدند.

 

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به ستاد عملیات فرهنگی، اجتماعی و قرآنی تحت عنوان فصل بندگی، گفت: این ستاد بر اساس زیست بوم منطقه و استفاده از ظرفیت نخبگانی شبکه تعالی، علاوه بر استان در شهرستان ها در 15 گروه تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه شبکه نخبگانی انقلابی هر شهرستان یک سرمایه برای سازمان است، خاطرنشان کرد: هر شهرستان بر اساس  زیست بوم منطقه، طرح و ایده و ابتکارات خود را ارائه دهد و در این خصوص از همه ظرفیت های دینی و انقلابی استفاده شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در افق سال 1400 و تجلیل از محلات برتر، گفت: علاوه بر پیگیری حل مشکلات محلات و توسعه و نشر الگوهای رفتاری، مواسات، افطاری های ساده، تولید منبرهای کوتاه موضوعی، ادعیه و مناجات خوانی، تجلیل از میهمان اولی ها، پویش ختم قرآن خانوادگی، تولید نشر محتوای معرفتی و بصیرتی در فضای مجازی و تبلیغات محیطی دیگر محورهای این طرح است.

ارسال نظر

آخرین اخبار