عضو خانه احزاب گلستان:

عضو مرکزی خانه احزاب گلستان گفت: فشار حداکثری دشمنان به خصوص آمریکا با اعمال گسترده تحریم اقتصادی و آسیب ناشی از شیوع کرونا، مشکلات معیشتی مردم را تشدید کرد که در این شرایط نیروهای سیاسی و احزاب باید مانع ناامیدی مردم از حضور در پای صندوق ها رای شوند.

نیروهای سیاسی و احزاب مانع ناامیدی مردم از حضور در انتخابات شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی بهزادیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو، زمینه‌ساز معرفی رییس جمهور مقتدر بوده و ارتقای اقتدار و افزایش قدرت روزافزون ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ثبات و اقتدار کشور در عرصه بین المللی هم با حضور حداکثری در انتخابات تضمین می‌شود و این  مشارکت می‌تواند پشتوانه خوبی برای نظام در همه عرصه‌ها باشد.

وی رسالت مسوولان در همه سطوح، دست اندرکاران برگزاری انتخابات، نخبگان اثرگذار و گروههای سیاسی و احزاب را برای خلق مشارکت باشکوه در انتخابات مهم دانست و ادامه داد: در این بین، نیروهای سیاسی بیش از همیشه تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارند چون در شرایط فعلی کشور به انتخاب رییس جمهوری با پشتوانه آرای بالا نیاز دارد.

عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور همچنین با اشاره به جذب حداکثری و دفع حداقلی در انتخابات به عنوان موضوع مورد نظر مقام معظم رهبری ادامه داد: توجه به این اصل تاثیرگذار در تایید صلاحیت نامزدها مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

وی درک مردم و دادن وعده‌های قابل تحقق از سوی نامزدها در حین تبلیغات و تقویت احزاب را از دیگر راهکارهای مهم تحقق مشارکت باشکوه در انتخابات پیش‌رو برشمرد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان روز ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار