فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت: توسعه و بالندگی ایران اسلامی سبب شده است که از مواهب آن کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای منطقه نیز بهره‌مند شده و یکی پس از دیگری از زیر یوغ آمریکا و دست‌نشاندگان آن دربیایند.

جمهوری اسلامی ایران بهترین مدل برای حل مشکلات منطقه است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید روح‌الله ابطحی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خروج آمریکا از توافقنامه برجام اظهار داشت: ایرانی‌ها دهه‌هاست که به ماهیت غیرقابل اعتماد بودن آمریکا پی برده‌اند اما این بار و برای اتمام حجت برای همه جهانیان ثابت شد که آمریکا به درستی شیطان بزرگ است و سرچشمه همه خبائث است.

به گفته وی، از سوی دیگر رفتارهای اخیر آمریکا و هیاهوهای رئیس‌جمهورش نشان می‌دهد، ابرقدرت بودن بلوفی بیش نیست.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی حتی اگر اروپایی‌ها هم تضمین‌های لازم را برای بقای منطقی و اصولی برجام ندهند، ایران به راحتی و چشم‌برهم زدنی به شرایط پیش از برجام بازمی‌گردد چرا که ایران اسلامی به چنان صلابت و اعتلایی رسیده ‌که همه نیازمندی‌های خود را در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه دفاعی، خود تامین می‌کند.

ابطحی تاکید کرد: مقام معظم رهبری با رهبری‌های داهیانه خود و شجاعت بی‌نظیری که در ایشان سراغ داریم به هیچ وجه اجازه نخواهند داد کشور ایران یک بار دیگر به کابوس رژیم دست نشانده پهلوی بازگردد که آمریکا خاک این کشور را ملک طلق خود بداند.

وی پیرامون برتری منطقه‌ای ایران نیز اظهار داشت: توسعه و بالندگی ایران اسلامی باعث شده ‌که از مواهب آن کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای منطقه نیز بهره‌مند شده و یکی پس از دیگری از زیر یوغ آمریکا و دست‌نشاندگان آن دربیایند. برای نمونه، امروز همه در کشورهای لبنان و عراق خوشحالند که کسانی رای آورده‌اند که خواهان استقلال و سربلندی کشورشان هستند. 

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت: از این که برخی کشورها دست از مقاومت در برابر آمریکا کشیده و در دامان شیطان بزرگ خزیدند خوشحال نشویم چرا که دیری نخواهد پایید که از این اعتماد کورکورانه پیشمان خواهند شد چرا که مجبورند بین استقلال و وابستگی یکی را انتخاب کنند و انسان عاقل، استقلال را برمی‌گزیند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار