نماینده گنبدکاووس در مجلس:

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مجلس و قوای دیگر برای کمک به جوانان کشور، گفت: برنامه ششم توسعه با محوریت جوانان تدوین شده است.

برنامه ششم توسعه با محوریت جوانان تدوین شده است/ ورزش ظرفیت بزرگی برای رفع مشکلات جوانان است

به گزارش گلستان 24 ؛ قره‌جه طیار صبح امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان گنبدکاووس که در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند، اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران اسلامی قطعا با تلاش و همت شما جوانان هر روز مسیر پیشرفت و تعالی را با سرعت و شتاب بیشتری طی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با همکاری سایر قوا و نهادهای کشور در برنامه پنج ساله ششم توسعه برنامه‌های بسیار خوبی را برای رفع مشکلات جوانان پیش‌بینی کرده است، افزود: در این برنامه دو محور اشتغال‌آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی و ازدواج جوانان به عنوان مسائل اصلی مطرح شده‌اند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از افتتاح خط ریلی راه آهن گرگان، گنبدکاووس و مشهد مقدس توسط آستان قدس‌رضوی و یک شرکت چینی خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مسیر ریلی نیز می‌تواند در حوزه رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای جوانان اتفاقات خوبی را رقم بزند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اسپانسری شهرداری گنبدکاووس در والیبال را نیز یکی از مهم‌ترین اتفاقات مثبت برای جوانان شهرستان دانست و گفت: با حمایت و همکاری استاندار محترم و همت شهرداری گنبدکاووس امسال والیبال شهر ما در لیگ برتر با فروغ بسیار زیادی خواهد درخشید.

طیار با تاکید بر اینکه از ظرفیت ورزش در شهرستان گنبدکاووس باید برای شادابی و نشاط جوانان بهره بگیریم، ادامه داد: اگر بتوانیم حوزه ورزش را در شهرستان با همت بیشتری رونق بدهیم به طور قطع بخش عمده‌ای از مشکلات جوانان شهرستان از جمله آسیب‌های اجتماعی مرتفع خواهد شد.

وی خطاب به جوانان حاضر در همایش تجلیل از جوانان برتر شهرستان گنبدکاووس، گفت: از همه شما می‌خواهم حداقل روزی 15 دقیقه از وقت خود را به مطالعه و کتاب خواندن اختصاص دهید تا بتوانید نگرش خود را به آینده شهر، استان و کشور عزیزمان همراه با امید و اعتماد قرار داده و برای حرکت‌های بزرگ و تحول‌آفرین خود را آماده کنید.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی اوقات مطالعه یک کتاب می‌تواند نگاه ما را به دنیا و زندگی تغییر اساسی دهد، تصریح کرد: جوان ایرانی باید با مطالعه و اطلاعات به روز دنیا در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی اقتصادی حضور پیدا کند.

گفتنی است در پایان این همایش از تعدادی از جوانان شهرستان گنبدکاووس که در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری حائز رتبه‌های برتر شده‌اند به همراه کارمندان جوان برتر ادارات و نهادهای این شهرستان به عنوان جوان برتر گنبدکاووس معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار