نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دشمن وحدت اقوام استان را هدف گرفته اما همواره در شکستن این وحدت ناکام مانده است.

دشمن در شکستن وحدت اقوام گلستان ناکام ماند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در جلسه ستاد استهلال دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گلستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به همه امت اسلامی و به خصوص مردم استان گلستان اظهار کرد: همدلی و یکپارچگی امت اسلامی خواست خداوند متعال، قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

امام جمعه با بیان اینکه، دشمن قطعاً نمی‌خواهد چنین امری اتفاق بیفتد، گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف خواست دشمن است و هرگز نمی‌خواهد وحدتی این چنینی به وجود بیاید و ما مسلمانان باید در این دامی که دشمن برای برهم زدن اتحاد ما پهن کرده است، گرفتار نشویم.

وی با اشاره به اینکه، در طول این ۴۲ سال بعد از انقلاب اسلامی استان گلستان نمونه وحدت و همدلی است، تصریح کرد: هرچند دشمنان در تلاشند که این وحدت را برهم بزنند و در همین جریان اخیر و حادثه‌ای که در ابتدای سال رخ داد، دشمنان از درون و خصوصاً از بیرون خیلی تلاش کردند که از این حادثه یک درگیری و جنگی در استان گلستان راه بیاندازند اما ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: مایه خوشحالی است که همه اقوام و مذاهب در استان گلستان در کمال صفا و صمیمت با حفظ وحدت و یکپارچگی در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید از وحدت و همدلی مردم استان خوشحال و خدا را شاکر باشیم و اجازه ندهیم که آنچه را که عوامل شیطان می‌خواهند نه تنها در استان گلستان بلکه در تمام بلاد اسلامی در این مورد اتفاق بیفتند، رخ ندهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار