مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان گفت: آحاد مردم ما همگی بسیجی هستند و هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد بسیجی است فی‌المثل «شهید سلیمانی» که پاسدار بود یا «شهید صیادشیرازی» که ارتشی بود یک بسیجی حقیقی بودند.

هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد بسیجی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در برنامه تلوزیونی «هنوز ادامه دارند»‌، اظهار کرد: امام خمینی (ره) تاکید داشتند اگر فرهنگ بسیجی در کشور طنین‌انداز شد دیگر خللی در امور رخ نخواهد داد و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رشد و گسترش گفتمان بسیج را عامل پیشرفت کشور اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیج از فرهنگ دینی جهاد، ایثار، گذشت و بهترین اعتلا برای آدمی شکل گرفت و به مردم ما آموخت ملتی که شهادت دارد تسلیم شدن در برابر دشمنان اسلام را نمی‌پذیرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی روحانیون و طلاب از پیشگامان اصلی نهضت بودند و ۴۱ سال است فرهنگ ناب بسیج را برای بسیاری از مردم تبیین می‌کنند.

رعایتی خاطرنشان کرد: روحانیون بسیجی در همین بحران کرونا هم با روحیه جهادی کار غسل، کفن، اقامه نماز و دفن اموات کرونایی را بر عهده گرفتند تا مردم داغدار دیگر دغدغه واجبات فوتی‌های خود را نداشته باشند.

وی ادامه داد: آحاد مردم ما همگی بسیجی هستند و هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد بسیجی است فی‌المثل «شهید سلیمانی» که پاسدار بود یا «شهید صیادشیرازی» که ارتشی بود یک بسیجی حقیقی بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار