مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، این روز را فرصتی مغتنم در تجلیل از رشادت‌های دلاور مردان ارتش دانست.

پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ متن پیام اسرافیل وزیری به شرح زیر است.

باسمه‌تعالی

۲۹ فروردین که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامیده شده، یادآور رشادت‌های دلاور مردانی است که با الهام از مکتب غنی عاشورا شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و نه تنها در دوران سراسر شور و افتخار دفاع مقدس بلکه در سال‌های پس از جنگ هم در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان، از استقلال و آزادی این مرز و بوم الهی دفاع کردند.

ارتش ما امروز به پشتوانه تجارب گران‌سنگ پیشکسوتان دفاع مقدس و با استفاده از نیروهای جوان و متخصص، پیشرفت‌هایی چشمگیر در عرصه توانمندی‌های نظامی و دفاعی داشته است که این دستاوردها از مبانی ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای پرآشوب است و ‌ملت عزیز ایران نیز قدردان فرزندان رشید خویش است فرزندانی. که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، را به محضر تمامی نیروهای نظامی و خانواده گران‌قدر آنان و مردم بافرهنگ، متدین و انقلابی استان گلستان تبریک گفته و سربلندی، غرور و غیرت ایران اسلامی را در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه قادر قهار خواستارم. امیدوارم در سایه تحکیم اتحاد و همدلی موجود میان مردم و حافظان امنیت و آسایش، بیش از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت همه‌جانبه قرار بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار