بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان به مناسبت۱۳ آبان

به گزارش گلستان ۲۴؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚوَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿سوره انفالآیه 06﴾

شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه و تسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید و نیز برای قوم دیگری که شما بر (دشمنی) آنان مطلع نیستید (مراد منافقانند که ظاهرا مسلم وباطنا کافر محضاند) و خدا بر آنها آگاه است. و آنچه در راه خدا صرف می کنید خدا تمام و کامل به شما عوض خواهد داد و هرگز به شما ستم نخواهد شد. سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است؛دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی اعتراض ایشان به تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن های حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه ای افکند؛ ما در همان مدارسی قدم می گذاریم که همکلاسی های آسمانی مان همچون ستارگانی درخشان، دیده هایمان را نورانی کرده و همین افتخار است که وظیفه ما را سنگین و سنگین تر می کند.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از فراز منبر بلند و مستحکم جمهوری اسلامی به تمام دانش آموزان آزاده جهان، درود می فرستیم و حمایت خویش را از شجاعت و آزادی خواهی آنها اعلام می کنیم و همچنین یاد آور می شویم که مراقب انحرافات و اهداف سوء دشمن باشند وبه یاد داشته باشند که رهبر ما،خمینی کبیر(ره) گفت:«هرکاری که رضایت آمریکا، این دشمن قسم خورده اسلام در آن باشد از پایه اشتباه است»؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر بخواهیم برای جنایات آمریکا فهرست درست کنیم یک کتاب می شود». آری! 31 آبان هر سال کتاب جنایت های آمریکا قطورتر شده و ملت های آزادی خواه بر روحیه استکباری و منفعت طلبی این شیطان بزرگ بیش از پیش پی می برند. ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر و تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همیشه و در همه جا، هم ندا با حسین زمانمان شعار هیات من الذله را سر داده و هر گونه سازش با استکبار جهانی را محکوم می کنیم واعلام می داریم جمهوری اسلامی اقتدار و عزت خود را از افکار عمومی دنیا و ابرقدرت های جهان به دست نیاورده و در مکتب ما عزت از آن کسی است که به خدا توکل نموده و متوسل به اهل بیت(ع) باشد.

همان گونه که رهبر عالی قدر انقلاب پیش بینی نموده بودند، مذاکره در عرف آمریکایی ها گفت و گو برای قبول حرف آنهاست. هدف دولت مردان غیرمنطقی آمریکا از مذاکره یک کار تبلیغاتی بود و وعده دروغ می دادند که می خواهند تحریم ها را بردارند، ملت ایران شکوفایی و رونق اقتصادی خود را با استحکام درونی و نه از راه ذلت به دست خواهد آورد. کینه توزی و دشمنی خفاشان جهالت نسبت به نور حقیقت یک امر تازه و بدیعی نیست. دشمن بارها تلاش کرده با ابزار و هجمه رسانه ای حقانیت اسلام را مورد سوال قرار دهد و توسل به تمسخر نیز یکی دیگر از تیرهای مکر آنهاست، ما از دشمنی آنها تعجب نمی کنیم،تعجب ما از دولت فرانسه است که به بهانه آزادی بیان، آزادی افکار و ادیان آسمانی را نقض می کند. تمسخر ادیان مصداق بارز و روشن دشمنی با ملت ها و حریم اعتقادی آنان است. ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان بر این باوریم که امروزه به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگان، امام خمینی (ره) و رهبری نائب بر حق صاحب الزمان، امام خامنه ای روحیه استقلال طلبی و خود باوری از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و موجب بیداری همه ملت های عدالت خواه شده و آنها با تأسی از شعارهای انقلاب اسلامی و با نفی نظام سلطه جهانی خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظام نوین بر مبنای عدالت و معنویت هستند؛ ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی و افسران جوان مبارزه با جنگ نرم، ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی، در راستای تداوم رسالت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران، یوم الله 13 آبان را سنبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی می دانیم و نخواهیم گذاشت هدف و راه حاج قاسم فراموش شود و تمام تلاش خود را برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران انجام می دهیم. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار