رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان از پرداخت یک هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان خبر داد.


پرداخت یک هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در چهارصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه رونق تولید استان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ مبلغ یک هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است.

او افزود: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۴۸۱ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای دریافت بیش از سه هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی گفت: از کل واحد‌های معرفی شده به بانک‌ها تعداد ۲۳۸ واحد تولیدی استان ۱۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استان‌های البرز، سمنان، زنجان و قزوین در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

طلوعیان گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز از ۹۲ درخواست مصوب شده برای دریافت ۷۲۳ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۹ واحد حدود ۲۶۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده و استان از این نظر در جایگاه چهاردهم کشور قرار گرفته است.

او افزود: از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۶ واحد تولیدی استان برای دریافت ۹۵۸ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و برای پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۵۴ واحد ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند و گلستان در این بخش نیز پس از استان‌های هرمزگان و البرز، در رتبه سوم کشور قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار