مدیرکل هواشناسی گلستان:

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به افزایش دمای موقت استان طی ساعات آینده و ورود سامانه ناپایدار از عصر فردا گفت که بر اثر این رخداد جوی، گرد و خاک و طوفان با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت مناطق شرقی استان را فرا می‌گیرد.

طوفان و گرد و خاک گلستان را فرا می‌گیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ نوربخش داداشی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تند باد در مناطقی مانند اینچه‌برون، داشلی‌برون ، مراوه تپه و بخش هایی از گنبدکاووس محسوس تر خواهد بود.

وی افزود : از امروز تا عصر فردا به دلیل تقویت جریانات جنوبی، دمای هوا در گلستان افزایش می یابد اما با شمالی شدن جریانات اقلیمی از شامگاه فردا آثار کاهش نسبی دما و بارش در استان پدیدار خواهد شد.

داداشی گفت: از روز چهارشنبه گلستان در انتظار رگبار و رعد و برق و افزایش ابرناکی آسمان است.

مدیرکل هواشناسی گلستان پیش بینی کرد که بیشینه بارش در مناطق کوهستانی تا ۲۰ میلی‌متر و کمینه بارش در مناطق شمالی تا پنج میلی‌متر باشد.

داداشی از استمرار هوای ابری در استان خبر داد و گفت: گلستانی ها تا سه شنبه آینده آسمان ابری و خنک بهاری را تجربه می کنند و در این مدت وقوع بارش های پراکنده و رگباری دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با توجه به بارش باران و وزش باد طی روزهای آینده، احتمال آبگرفتگی موقت در نواحی مستعد، اختلال در تردد جاده های کوهستانی و احتمال ایجاد گرد و غبار موقت در نواحی شمالی استان وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار