استاندار گلستان گفت: تلاش ما اجرای ۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی طی سال جاری در گلستان است و باید بتوانیم با تکمیل این پروژه ها گام موثری در خدمت رسانی به مردم برداریم.

اجرای 16 پروژه اقتصاد مقاومتی طی سال جاری در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی حق شناس در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهارکرد: باید در ابتدای سال جاری تعامل و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که بتوانیم با استفاده بهینه از زمان پروژه های اقتصادی و زیرساختی مناسبی را در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: اعتبارات فنی اعتباری و زیرساختی در چهار حوزه جهادکشاورزی، شیلات، صمت و گردشگری باید تا پایان سال مالی یعنی ۳۱ تیر جذب شود.

استاندار گلستان یادآور شد: تفاهم نامه ای که با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر معاون اول رئیس جمهور منعقد شد از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر چنانچه ۲۰ بند آن به درستی اجرایی شود تاثیر بسزایی در تولید، اشتغال و اقتصاد استان دارد.

حق شناس خاطرنشان کرد: ۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه دستگاه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی، صنعت معدن و تجارت و شیلات است و امیدواریم این دستگاه ها بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و مردم از مزایای این طرح ها بهره مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار